oto moje najlepsze i najgorsze lub najsłabsze filmy prosze wpisywac swoje
TOP 10
01. Pulp Fiction
02. Sin City - Miasto grzechu
03. Szósty zmysł
04. Szklana pułapka 3
05. Szklana pułapka
06. 12 małp
07. Niezniszczalny
08. Ostatni skaut
09. Ostatni sprawiedliwy
10. Piąty element
TOP 10 (NAJGORSZE / NAJSŁABSZE FILMY)
01. Mokra robota
02. Ktoś całkiem obcy
03. Jak ugryźć 10 milionów 2
04. Dzieciak
05. Billy Bathgate
06. Kod Merkury
07. Fajerwerki próżności
08. Hudson Hawk
09. 16 przecznic
10. Ze śmiercią jej do twarzy
NIEWIDZIALEM (bardziej znane)
Paragraf 44
Tylko miłość
Śniadanie mistrzów
Na wrogiej ziemi
Zachód słońca
TOP 8 moje więcej nie wymyśle tylko te filmy najlepsze wg mnie
01. Szklana pułapka
02. Szklana pułapka 3
03. Ostatni skaut
04. W krzywym zwierciadle strzelając śmiechem
05. Ze śmiercią jej do twarzy
06. Zawrotna szybkość Aniołki Charliego
07.Szklana pułapka 2
08.16 przecznic
TOP 10 (NAJGORSZE / NAJSŁABSZE FILMY)
01. Szklana pułapka 4
02. Pulp Fiction
03.Niezniszczalny
04. Dzieciak
05. Szklana pułapka 4.0
06. Kod Merkury
07. Fajerwerki próżności
08. Hudson Hawk
09. Sin City miasto grzechu 2/10
10.12 Małp
11.Fujary na tropie
NIEWIDZIALEM (bardziej znane)
Wojna Harta (nie interesuje mnie)
Niezniszczalni
Śniadanie mistrzów
Na wrogiej ziemi
Zachód słońca
Moje Top 10 najlepszych filmów Willisa [bez hierarchii]:
1. seria Die Hard
2. Ostatni skaut
3. Pulp fiction
4. Pole rażenia
5. Szósty zmysł
6. seria Jak ugryźć 10 mln
7. Osaczony
8. Randka w ciemno
9. Dzieciak
10. Kod merkury
Top 10 najgorszych filmów z Willisem: nie mam takich filmów.
THE BEST OF:
1. 12 małp (1995) - najlepsza rola dramatyczna
2. Niezniszczalny (2000) - nie mylic z filmem S. Stallone'a pt. Niezniszczalni (2010)
3. Szklana pułapka (1988) + 2 kontynuacje (1990), (1995) - najlepsza rola w filmie akcji
4. Szósty zmysł (1999)
5. Dzieciak (2000)
6. Sin City - Miasto Grzechu (2005)
7. Pulp Fiction (1994)
8. Ze śmiercią jej do twarzy (1992) - najlepsza rola komediowa zaraz po serialu "Na wariackich papierach" (1985-89)
9. Piąty element (1997)
10. Byli tam / Na wrogiej ziemi (1989)
THE WORST OF:
1. Ostatni sprawiedliwy (1996)
2. Barwy nocy (1994)
3. Aniołki Charliego 2: Zawrotna szybkośc (2003) - najbardziej żenujący epizod
4. Mokra robota (2011) - najbardziej niepotrzebny występ w karierze
5. Paragraf 44 (2011)
6. Jak ugryźc 10 mln 2 (2003) - najbardziej niepotrzebna kontynuacja filmu z Willisem
7. Fujary na tropie (2010)
8. Małolat (1994)
9. Śniadanie mistrzów (1999) - film z ambicjami, tym większa szkoda, że nie wyszło
10. Fajerwerki próżności (1990) - kolejny film zmarnowanych szans, ale warto zwrócic uwagę na trwający 4 min 43 sek. master shot z udziałem Willisa (nakrecona jednym ujęciem sekwencja rozpoczynająca film Briana DePalmy): http://www.film.org.pl/prace/ujecia/fajerwerki_proznosci.html
Pzdr!
Moje Top 10 najlepszych filmów Willisa (bez hierarchii):
1. seria Die Hard
2. Ostatni skaut
3. Pulp Fiction
4. Niezniszczalni 1 i 2
5. Sin City - Miasto Grzechu
6. Osaczony
7. Ostatni sprawiedliwy
8. Jak ugryźć 10 mln 1 i 2
9. 16 przecznic
10. Ktoś całkiem obcy
1. Pulp Fiction
2. Sin City
3. Szósty zmysł
4. Szklana pułapka
5. Moonrise Kingdom
6. 12 małp
7. Ostatni skaut
8. Zabójczy numer
9. Niezniszczalny
10. Piąty element
Ufff... No to robię aktualizację po blisko dekadzie.
1. Pulp Fiction
2. Sin City
3. Szósty zmysł
4. Niezniszczalny
5. 12 małp
6. Szklana pułapka
7. Moonrise Kingdom
8. Szklana pułapka 3
9. Ostatni skaut
10. Szklana pułapka 4.0
11. Osaczony
12. Split
13. Naiwniak
14. Piąty element
15. Szklana pułapka 2
16. W krzywym zwierciadle: Strzelając śmiechem
17. Grindhouse: Planet Terror
18. Zabójczy numer
19. Alpha Dog
20. Szakal
21. Cztery pokoje
22. Ze śmiercią jej do twarzy
23. Jak ugryźć 10 milionów dolarów
24. Łzy słońce
25. 16 przecznic
26. Niezniszczalni
27. Ostatni sprawiedliwy
28. Armageddon
29. Red
30. Sin City: Damulka warta grzechu
31. Kod Merkury
32. Włamanie na śniadanie
33. Ktoś całkiem obcy
34. Niezniszczalni 2
35. Osierocony Brooklyn
36. Jak ugryźć 10 milionów dolarów 2
37. Życzenie śmierci
38. Glass
39. Looper - pętla czasu
40. Red 2
41. Wojna Harta
42. Szkoła zgorszenie
43. Randka w ciemno
44. Stan oblężenia
45. Ocean's Twelve: Dogrywka
46. G.I. Joe: Odwet
47. Szklana pułapka 5
48. Fujary na tropie
49. Surogaci
50. Barwy nocy
1. Szklana pułapka
2. Pulp Fiction
3. Sin City - Miasto grzechu
4. 12 małp
5. Looper - Pętla czasu
6. Szklana pułapka 2
7. Szklana pułapka 3
8. Zabójczy numer
9. Ostatni sprawiedliwy
10. Szklana pułapka 4.0
oceny od 8 w górę
Gdyby ktoś wątpił w gust Willisa, wystarczy wymienić reżyserów u których grał: Blake Edwards, John McTiernan, Tony Scott, Brian De Palma, Robert Zemeckis, Robert Altman, Rob Reiner, Robert Benton, Quentin Tarantino, Terry Gilliam, Luc Besson, Walter Hill, Harold Becker, M. Night Shyamalan, Jonathan Lynn, Barry Levinson, Edward Zwick, Michael Caton-Jones, Jonathan Mostow, Antoine Fuqua, Robert Rodriguez, Richard Donner, Stephen Frears, Wes Anderson...
To prawda. Moje przeoczenie, ale pozostali dwaj wcale niezgorsze filmy robili, przynajmniej w mojej opinii ;)
No cóż to już kwestia gustu. Ja po prostu dorzuciłem ich nazwiska do tego zacnego grona, które wypisałeś wyżej i u których Bruce miał szczęście występować :)
Moje top 12. Nie jest to ranking poniższych filmów, lecz ranking samych ról Willisa.
1. Die Hard (Szklana Pułapka)
2. Pulp Fiction
3. Twelve Monkeys (12 Małp)
4. Hudson Hawk
5. Moonlightning (Na wariackich papierach)
6. Sin City
7. The Last Boy Scout (Ostatni Skaut)
8. Blind Date (Randka w ciemno)
9. The Fifth Element (Piąty Element)
10. Bandits (Włamanie na śniadanie)
11. Die Hard 2 (Szklana Pułapka2)
12. The Sixth Sense (Szósty Zmysł)